Google+ AITA LIGIMEST - EA

728x90 AdSpace

Viimased

Sunday, August 4, 2013

AITA LIGIMEST

 Allpool on videod ja mõtted, mis võiks olla inimese elu mõte. Kui ta elab siin maal. Kas elada ainult iseendale ja surra sedasi et vara jaotatakse vihaste sugulaste vahel ,või anda ja jagada ka teistele.

Mis on elu mõte ?


Video räägib loo mehest nimega Narayanan Krishnan . Ta on pärit indiast. Ta lõpetas prestiižse ülikooli ja töötas suures hotellis. Kuid kas sellest piisas, et see täidaks tema elu mõtet ? Vaata järgi.

Transkript:
Ma lõppetasin ülikooli siin , ma töötasin Taj Grupp Hotelli jaoks ma nägin vana meest, kes sõi oma enda jääke nälja maha surumiseks.
Ma mõtlesin, mis on mu elu mõte , millega ma tegelema hakkan.
Seal suures hotellis , ma toidan kõiki oma külalisi, kuid minu kodulinnas on inimesi kes elavad ilma söögita .

Ma lõpetasin oma töö ja hakkasin neid inimesi toitma alates aastast 2002 Täna hommikul tegime , Veng Pongal ja Sambari .
Veng Pongal segu riisist ja dahlist. Veng Pongalit tegime hommikusöögiks ja lõunaks tegime tomatiriisi ja Sabjit ja vanad inimesed kes on jäetud hoolitsemata ühiskonnast Inimesed on kannatamas ilma söögita Neil pole sööki mida süüa.
Kui sa ei anna neile midagi süüa, nad surevad nälga.
 Ma lõikan nende juuksed, ajan juukseid, annan vanni nende jaoks, tunda psühholoogiliselt et on olemas ka inimesi teisi , kes ka tahavad nende eest hoolt kanda neil kätt hoidmaks, ja lootust eluks toit on üks osa, armastus teine .
Toit annab nende kehale toitaineid, armastus ja kiindumus mis sa neile näitad vaimset toitu Olles osa Brahmini kogukonnast ja ortodoksest perekonnast On palju vastuväiteid.
 Brahminid ei tohiks neid inimesi puudutada,kallistada,toita, puhastada,toita.
 Igaühel on 5,5 liitrit verd .
Ma olen lihtsalt inimene minu jaoks kõik on samad Seal on tuhandeid ja tuhandeid ja väga palju inimesi kannatamas Mis on elu lõplik mõte ? Näe rõõmu andmisest.


  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: AITA LIGIMEST Description: Rating: 5 Reviewed By: Estonian Anonymous
Scroll to Top