Google+ 70-aastane vanaisa alzheimeriga saab teada, et see on tema sünnipäev. Tema reaktsioon on hindamatu. - EA

728x90 AdSpace

Viimased

Sunday, December 22, 2013

70-aastane vanaisa alzheimeriga saab teada, et see on tema sünnipäev. Tema reaktsioon on hindamatu.

Redditi kasutaja roboticphish vanaisal on Alzheimeri tõbi. Igaüks, kes on lähedane kellelegi, kes on selle kohutava haigusega teab, kui palju see mõjutab mitte ainult inimest, kuid kõiki kes on nende ümber.
roboticphish kirjutab:
"See on raske kõigile perekonnas, kuid me kõik toetame ja armastame üksteist, ja ma arvan, et see on parim võimalik keskkond, tema jaoks. Ta lihtsalt muutub armsaks väikeseks poisiks. "

Ja nendelt piltidelt saab selgeks. Tänasel päeval, ta sai teada, et see oli tema 70. sünnipäev ... ja tema näoilmeid ütlevad kõik.

"Ta on täiesti unustanud mu nime, kuid ta teab olemuslikult, et ma olen tema jaoks oluline, ja kui ta näeb mind iga paari kuu tagant siis ta nägu süttib nagu pildil ja ta annab rõõmsameelse vihje" Noh, vaata ennast! ". Kõik, mida ma teha saan, on tulla tagasi naeratuse juurde ja öelda: "Tere papa, ma igatsesin sind."
Allikas: Reddit / Kingi Alzheimeri Assotsiatsioon
Alzheimeri tõbi on kohutav haigus, kuid me saame alati olla tänulikud nenbde väärtuslikke hetkede üle nagu see üks .
Estonian Anonymous
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: 70-aastane vanaisa alzheimeriga saab teada, et see on tema sünnipäev. Tema reaktsioon on hindamatu. Description: Rating: 5 Reviewed By: Estonian Anonymous
Scroll to Top