Google+ "Kõigi Eesti"!? - EA

728x90 AdSpace

Viimased

Tuesday, March 19, 2019

"Kõigi Eesti"!?


----
Kui ma aga ei taha, et mu kodu oleks kõigi kodu? Et mu majake oleks kõigi majake? Et mu tuba seal oleks kõigi tuba? Kui ma ei taha, et mu aiake selle kõige ümber oleks kõigi aiake? Et pink mu akna all, kus ma tavaliselt istun, oleks kõigi pink? Ja mu mu voodi oleks kõigi voodi ja mu tekk, mille alla ma vastu ööd poen ja uinun, oleks kõigi tekk? Mis siis? Olen ma nats ja fašist, kui ma seda ei taha? Kui ma tahan elada omas kodus ja mitte kolhoosi sealaudas, kus traktor kõigile õhtul teki peale tõmbab - mis siis? Olen ma siis vaenlane?
Millise lolluse on küll keegi kusagil välja mõtelnud ja meile uueks lipukirjaks kirjutanud: "Kõigi Eesti"!
Kui ma teaksin, kes see "tarkpea" on, ma läheksin ja koputaksin tema uksele, sööksin tühjaks tema külmkapi, lagastaksin ära tema söögitoa ja pärast tualeti, laaberdaksin üle kogu tema elamise ja lõpuks rüvetaksin ära tema püha abieluvoodi, enne kui sinna oma poristes kirsades oimetuna magama jään. Sest see kõik on ju mitte tema, vaid kõigi jagu! Seega - see on ka minu jagu! Mida tal on mulle vastu öelda? Mitte midagi.
Vihkajalikumat ja inimvaenulikumat lipukirja kui see "Kõigi Eesti" on ikka väga raske välja mõelda! Selline kampaania ei saa olla isetekkinud, vaid see on organiseeritud kampaania. Kuid vaadake ise - see langeb oma sisult 1:1 kokku kunagise Interrinde taotlustega muuta eesti üheks NSV Liidu oblastiks, kus ei ela enam eestlasi, venelasi, teisi rahvusi, vaid kus elab üks õnnelik nõukogude rahvas. See ongi see tulevane "Kõigi Eesti" - internatside unistus.
Mul on häbi, et on eestlasi, kes sellega kaasa on läinud. See on küsimus kas nende rumalusest või nende reeturlikkusest. Kuid see on nende probleem, mille nad peavad endaga ise ära lahendama, mitte minu probleem. Kui nad ise ennast aidata ei taha ega oska, mina seda nende eest teha ei saa. Mul on neist aga tõesti väga-väga kahju.

Allikas : Harri. K.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: "Kõigi Eesti"!? Description: Rating: 5 Reviewed By: Estonian Anonymous
Scroll to Top