Google+ Kuidas puhuda hästi suuri mulle ? - EA

728x90 AdSpace

Viimased

Saturday, August 3, 2013

Kuidas puhuda hästi suuri mulle ?




VIdeo : Kuidas puhuda väga suuri mulle ?
Joonistused , mis juba praegu tehtud.

RETSEPT:
6 tassi vett
1 tass kerget maisisiirupit
2 tassi Joy nõudepesu seebiga (kui kasutad väga kontsentreeritud Nõudepesuvahendit, siis pane  ainult 1/3 tassi)

Nõuanded:

1
Võta suur kauss (vähemalt 3 liitrit), sega veega ja maisisiirup kuni kombineeritud.
2
Lisa nõudepesuvahendit ja sega ettevaatlikult kuni hästi segunenud.
3
(Püüa mitte teha mulle vedelikku.) NB! (ärge segage) keppe vedelikus ja puhuge seal mulle.
PALUN JAGA
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: Kuidas puhuda hästi suuri mulle ? Description: Rating: 5 Reviewed By: Estonian Anonymous
Scroll to Top