Google+ Vitamiin B-17 on keelatud, sest see ravib vähist terveks ? - EA

728x90 AdSpace

Viimased

Sunday, August 18, 2013

Vitamiin B-17 on keelatud, sest see ravib vähist terveks ?


Vitamiin B-17 on keelatud, sest see ravib vähist terveks?

Ameerika Toidu ja Ravimi Administratioon , Vähiliit ja  Meditsiini Assotsatsioon on kasutanud igat nende käsutuses olevat vahenit, et vältida selle loo rääkimist. Nad on vahistatud kodanike ,kes on avalikel kohtumistel on rääkinud teistele oma veendumusi selles küsimuses. Nad on konfiskeerinud raamatuid ja filme. Nad isegi on kohtusse kaevanud arste, kes kasutasid neid teadmisi,et  päästa oma patsiente. See, mida sa praegu lugema hakkad tõendab, et vähk on ainepuudushaigus, nagu Scurvy ( Vitamiin C puudus) või pellagra. See ei ole põhjustatud bakteri, viiruse või salapärase toksiini poolt, vaid see on põhjustatud selle poolt, et puuduvad ained  tänapäeva inimese toidust. See aine on vitamiin B-17, tuntud ka kui Amygdalin või amügdaliini.

LINK: http://www.worldwithoutcancer.org.uk/

Ma tapsin Vähi Vitamiin B17ga
http://youtu.be/CyvSmhrlJwE

Mind Arrestiti kuna müüsin Vitamiin B17
http://youtu.be/WZSovphLulk

Vitamiinirikkad toidud  B-17: Vitamiin B17 või amügdaliini nimetatakse vähivastaseks vitamiiniks. See on alternatiiv vähiravile. Vitamiin B17 vähendab kasvajat ja ennetab metastaasi või vähi levikut teistesse kehaosadesse. See tapab vähirakke, tugevdab immuunsüsteemi ja takistab vähirakkude tekkimist tulevikus.

http://www.livestrong.com/article/85705-foods-rich-vitamin-b17/#ixzz2TYZpXmil

Toimetas : Estonian Anonymous


Toidud, mis sisaldavad B-17 :õuna seemned, aprikoosituum, lutsern kapsas, bambusevõrsed, mõru mandel ja mõru mandli ekstraktid, murakad, tatar, kašupähklid, jõhvikad, sõstar, garbanzo oad, Fava oad, läätsed, hirss, macademia pähklid, virsiku tuumad , pekanipähklid, mung oad, maasikad, ürdid, pähklid, ja jamss.


KOMMENTAAR AMAZONASEST:

JUMALA KINGITUS: "Mulle öeldi, et ma põdesin leukeemiat juulis 2011. Olen 57 aasta vana, mittesuitsetaja, pole peaaegu üldse haige. Läksin läbi 2 astmelise kemoteraapia. Kuulsin B17 vitamiinist raamatus" Maailm ilma Vähita ", mille ostsin Amazonasest. Esimene keemiaravi ei näidanud tulemust. Hakkasin võtma 1000mg päevas B17t  koos multivitamiinidega. Nad annavad teie kehale midagi sellist, mis võitleb selle kahju vastu mida keemiaravi teeb teie süsteemile.
Teine keemiaravi tulemus oli samasugune ei mingit positiivset toimet . SIis nad ütlesid ,et keemiaravi ei aita. Kiiritusravist ütlesin ka lahti. Seega saadeti mind koju , mulle lubati 3 või enam nädalat elada. Mu luuüdi oli täis vähirakke ja ka minu vereringe.
See oli septembris 2011. kui ma  arvasin , et B17  vähemalt aitas leevandada kõrvaltoimeid. Ma tundsin end väga nõrgana, toit ei maitsenud, antibiootikumidest oli 2 halva löövet.Aga ma kunagi ei jäänud haigeks. Mind saadeti koju. Lõplik otsus oli tehtud, aeglaselt hakkasin end tundma paremini, haavad hakkasid paranema novembris, ma tegin väikesi asju ümber maja.Detsembris 2012 olin välja lastud haiglast. Nad ei leidnud midagi minu veres või luuüdis ja öeldi, et vähk oli vähenemas. Mul ütlesin lahti igasugusest keemiaravist. See on veebruar 2012 ja ma olen ikka hingeldamas, kuid saan teha väiksemaid asju. Ma ei saa tõestada, kui palju B17 mõjutas mind, või kui kaua läheb , et vähk 100% väheneks. Kuid ma olen tänulik, et, ma tellisin seda. Ehk on see Jumala tahe või Jumala kingitus. "

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: Vitamiin B-17 on keelatud, sest see ravib vähist terveks ? Description: Rating: 5 Reviewed By: Estonian Anonymous
Scroll to Top