Google+ Mees kirjutab austusavalduse oma naisele, kes suri Bataclani veresaunas - EA

728x90 AdSpace

Viimased

Friday, November 20, 2015

Mees kirjutab austusavalduse oma naisele, kes suri Bataclani veresaunas




VIDEO :



Antoine Leiris, kellel on 17-kuune poeg, ütles ründajatele, et nad "ei saa minu viha".

Relvastatud mehed ründasid Bataclan teatrit, reedel ajal mil Surma Inglite  kontsert oli toimumas ja lasti rahvahulka , mille käigus tapeti 89 inimest.

Pariislane kohtus oma naisega 12 aastat tagasi ja kirjeldas teda kui "erakorralist olendit".

Ta kirjutas facebookis : 
 Reede õhtul, sa võtsid kellegi erakordse inimese elu,
minu elu armastuse, mu laste ema, kuid sa ei saa võta mu
viha. Ma ei tea, kes sa oled ja ma ka ei taha teada, te olete
surnud hinged.
Kui Jumal, kelle jaoks te nii pimedalt tapate tegi meid Tema
näo järgi, siis iga kuul mu naise kehas oleks nagu haav tema südames.

  Meid on ainult 2, mu poeg ja mina, kuid me oleme rohkem
võimsamad, kuid kõik maailma armeed... Iga päev selle väikese
poisi elust solvab teid oma rõõmu ja vabadusega.

– ANTOINE LEIRIS








 Antoine Leiris's Facebook picture
Antoine Leiris's Facebooki pilt Credit: Facebook

Antoine Leiris's Facebooki pilt Credit: Facebook

Mr Leiris ütles, et ta ei anna neile seda kingitust, et vihkab neid.
Seega ma ei anna teile seda kingitust, et vihkan teid. Te olete
ilmselt seda tahtnud, kuid vastamine vihale vihaga oleks sama kui
teha järeleandmisi ignorantsusele, mis on teinud teid selliseks nagu
te olete. Te tahate, et ma kardaks, et ma heidaks kahtlustava pilgu
oma kaas kodanikele, et ma ohverdaks oma vabaduse julgeoleku jaoks.
Kaotus. Sama mängija, sama mäng.
– ANTOINE LEIRIS



Ta ütles, et ta annab ründajatele "väikese võidu" et  "on laastatud leinast", kuid see on lühiajaline ja ta abikaasa "liitub temaga iga päev".


Ma nägin teda täna hommikul. Viimaks, pärast öid ja päevi ootamist. Ta on
sama ilus, kui ta lahkus reede õhtul, sama ilus kui ma temasse pööraselt armusin,
rohkem kui 12 aastat tagasi.
 Muidugi olin ma leinast laastatud, ma annan teile selle väikese võidu, kuid see on
lühiajaline lein. Ma tean, et ta ühineb meiega iga päev ja me leiame üksteist
uuesti vabade hingede paradiisis, kuhu teil ei ole kunagi ligipääsu.
 Mina ja mu poeg oleme ainult kahekesi, kuid me oleme palju võimsamad kui
kõik maailma armeed. Mis iganes juhul, ma ei taha enam oma aega teie peale
kulutada, pean tagasi minema Melvili juurde, kes on üles ärkamas oma
lõunauinakust. Ta on ainult 17 kuud vana; ta sööb oma toitu iga päev,
ja siis me mängime nagu me ikka seda teeme iga päev; ja iga päev selle väikese poisi elust haavab teie õnne ja vabadust, kuna te ei saa ka tema vihkamist.
– ANTOINE LEIRIS

E.A

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: Mees kirjutab austusavalduse oma naisele, kes suri Bataclani veresaunas Description: Rating: 5 Reviewed By: EstonianAnonymous
Scroll to Top