Google+ Texasest pärit merejalaväelane,Steven Gern, kes töötab praegu Iraagis, räägib sellest, kuidas sealne rahvas suhtub ameeriklastesse. - EA

728x90 AdSpace

Viimased

Monday, February 6, 2017

Texasest pärit merejalaväelane,Steven Gern, kes töötab praegu Iraagis, räägib sellest, kuidas sealne rahvas suhtub ameeriklastesse.




Texasest pärit merejalaväelane,Steven Gern, kes töötab praegu Iraagis, räägib sellest, kuidas sealne rahvas suhtub ameeriklastesse. Video pandi üles 30 tundi tagasi. Sellest alates on seda jagatud miljon korda ja vaadatud 33 miljonit korda." Töötan praegu Iraagis,mis on üks nendest maadest ,mis on nimekirjas,"
algab Gern." Ilmselt on Ameerikas juhtumas praegu palju asju- aga ka siin juhtub asju, mida teie ei näe." Ühel hommikul oli meil juttu eksekutiivsest käsust, (ilmselt 7 riigi kodanike sissepääsu keelust USAsse) mille üle paljud iraaklased avaldasid oma pahameelt ja arvasid et Ameerika on neid petnud. Gern selgitab, et ta ei väljenda oma arvamusi Trumpi poliitika kohta, pigem kontraste, kuidas iraaklased näevad ja kuidas nad kohtlevad ameeriklasi." Ma siis kuulasin mida neil oli öelda, ja pärast seda, kui nad olid karjunud ja röökinud välja oma arvamused, pidin ma küsima neilt lihtsa küsimuse ja ise sellele vastama, " jätkas Gern."Minu lihtne küsimus oli:"Kui ameeriklane, ma läheksin praegu teie linna, mis minuga juhtuks?" Nad vastasid mulle ja ütlesid :" Absoluutselt mitte, sa ei ole seal teretulnud." Mina ütlesin:"Ok. Aga mis minuga juhtuks, kui ma ikkagi läheks?" Nad ütlesid, et kohalikud krabaks mind kinni lähema tunni jooksu. Algul nad piinaksid mind ja kui nad on mind küllalt piinanud, siis võibolla nad lõikaks mul otsast pea ja paneks selle toimingu üles videosse, et kõik seda näeksid kui näidet." Gern ütles, et kuigi ta teadis vastust juba ette, tahtis ta kuulda kinnitust iraaklaste endi suust,- millist hädaohtu võib oodata tavalistelt iraaklastelt, mitte ainult treenitud terroristidelt - kes lääne inimesi kohtlevad.
"Point, mida ma tahan öelda, on see, et kohalik elanikkond teeks seda. Mitte ISIS. See ei ole Al-Qaeda" seletas Gern.
"Ja pärast seda oli mul neile lihtne küsimus:"Kui te teete seda mulle omal maal, miks peaksin ma teid laskma omale maale? Kõik mida see mulle tähendab on ,- kui teil oleks võimalus võtta ameeriklaselt elu, te teeksite seda. " Gern pöördub videos nende poole, kes on Trumpi käsu vastu ja tunnevad, et kõik, kes tahavad tulla Ameerika Ühendriikidesse, peaks lastama sisse ilma igasuguste piiranguteta."Võibolla on siin midagi, mille üle te peaksite seal mõtlema. Kui mõned kultuurid tunnevad end ameeriklaste suhtes selliselt.. miks peaksite olema naiivsed ja uskuma, et tulles Ameerika Ühendriikidesse, käituksid nad hoopis erinevalt sellest, kuidas nad käituvad praegu siin, oma kodumaal?" Ma püüan teid informeerida sellest, mis toimub tegelikult ühel "keelatud maal"- mille üle te peaksite võibolla mõtlema. Ma ei saa siin linna minna, miks peaksid nemad saama minna linna minu kodumaal."



Algallikas: http://conservativefighters.com/news/texas-marine-exposes-truth-trumps-travel-ban-video-went-viral-minutes-reason-will-give-goosebumps/
S

EA toimetaja S ARTIKLID

E-mail ➨ estoniananonymous@gmail.com

Ühine Meiega/Join Us ➨ Facebook

Telli Meie Video Kanal/Subscribe ➨ Youtube

Lehekülg/Website ➨ Estonian Anonymous

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: Texasest pärit merejalaväelane,Steven Gern, kes töötab praegu Iraagis, räägib sellest, kuidas sealne rahvas suhtub ameeriklastesse. Description: Rating: 5 Reviewed By: Unknown
Scroll to Top