Google+ Donald Trump: mina ja minu tulevane valitsus saab olema tugev kuid igati õiglane! - EA

728x90 AdSpace

Viimased

Sunday, November 13, 2016

Donald Trump: mina ja minu tulevane valitsus saab olema tugev kuid igati õiglane!


Donald Trump:
mina ja minu tulevane valitsus saab olema tugev kuid igati õiglane!
me ei karda hirmutajaid ja korrarikkujaid, hoopiski mitte illegaale!
seadustest me üle ei kavatse astuda!
ameerikas on vanad seadused, kuid igati õiglased ja neid me ka rakendame!
/ heiki herman soome /
saan oma valitsusega Barack Obamalt kaunis räsitud riigi ja Barack Obama pole mingitki hoolt kandnud pikkade aastate jooksul, et riigis korda luua ja illegaalid ja must tööjõud, maalt välja saata, ehk kui ka vaja vangistada… ligemale 3 miljonit illegaali on ameerikas põhjustanud totaalse kaose, töötuse, ägenarkomaania, narkootikumide lausmüügi, kriminaliteedi, vargused, röövimised, tapmised, maafia, liigad ja muu ebaseaduslikud kuritegelikud teod…
ameerikas on ammustest aegadest kehtinud ranged seadused,
mis puutub sisserändu, viisadesse ja kodakondsuse saamist…
enamus ameerikasse end seadusevastaselt smuugeldanud on unustanud, et nii võib sattuda rangete karistuste alla ja vanglasse, pealegi eluagse keelu ameerikasse sisserännuks…
Barack Obama oma valitsusega on olukorra käest lasknud ning ei ole kasutanud vajalikku seadustikku… olen isklikult ajanud juttu paari noormehega, kes tulid viisadega paariks kuuks poolast, kuid jäid edasi ameerikasse ja seda ebaseaduslikult, mustalt, illegaalselt töötades 4 aastat ameerikas, ilma , et keegi neist oleks maksnud makse ja töötanud seaduses ettenähtud reeglitega… nad ajasid endile suure varanduse kokku, töötades juuksuritena ja massööridena ning lisaks pakkudes seksteenuseid…
nüüd on need mehed ammu juba mitu head aastat kodus poolas ja keegi neist ei mõtle, et ajal mil nad töötasid jäid töötuks 2 inimest ehk rohkem nende arvelt ning samuti kahanes abikassa ja muu vajalik ameerikas, sest makse need töötajad ju ei maksnud...
illegaalselt töötavad ja elavad mitte ameerika kodanikud, tekitavad riigile raskeid majandusprobleeme ja neile, kes ameerikas ootavad vabu töökohti ning tahaksid korralikult tööd teha…
must tööjõud tihti ka seaduses lubamata madala palgaga, hävitab tööturu ja võtab ära ameeriklastelt töökohad…
see võib laostada kogu ühiskonna, seadustiku, reeglid…
mina ja minu valitsus hakkame sellega väga tõsiselt tegelema, et ameerika ühiskond ja ameerikas permanentselt elavad inimesed tunneksid end turvalisena ning tööga karanteeritud ja , et keegi võõras tulnukas ei saaks nende tööd ära võtta, ainuüksi madalama palga tõttu...
me kavatseme maalt välja saata kuni 3 miljonit illegaali peamiselt latiinosid, mehhiklasi aga samuti ka mujalt tulnud illegaale, mustalt töötegijaid jne… enamus on tulnud kerget elu ja õnne otsima,
kuid seda seadusevastaselt ja teiste inimeste arvel...
ka hakkame karistama ja kui vaja ka vangistama neid,
kes toovad maale illegaale, võtavad neid tööle mustalt ja madalate palkadega jne…
töölevõtmine on samuti ameerikas seadustatud ning samuti ka palgad konkurentsi reeglitega kinnitatud…
töölevõtjad ei tohi tööle võtta võõraid, kui oma inimesed on järjekorras, tööturu ametis ja mujal…
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: Donald Trump: mina ja minu tulevane valitsus saab olema tugev kuid igati õiglane! Description: Rating: 5 Reviewed By: Estonian Anonymous
Scroll to Top