Google+ Lugeja ebameeldiv kogemus Amsterdamis - EA

728x90 AdSpace

Viimased

Tuesday, July 14, 2015

Lugeja ebameeldiv kogemus Amsterdamis


Tšau sõbrad!

Ma tavaliselt ei tee selliseid postitusi, aga ma olen jumalast pissed off praegu. 
Käisime siis kaks nädalat tagasi Amsterdamis minu sünnipäeva pidamas ja noo niisama chillimas. Kõik ilus-kena...niikaua kui ühel õhtul hotellituppa jõudes avastasime, et uks lahti kangutatud ning kallis kaamera, iPad ning veel mõned asjad ära varastatud. Politseist käis uurija, kuid tunnistas ise ka, et ega nad eriti midagi teha ei saa. Need olid ametniku enda sõnad - riigis on nii palju sisserännanuid, kes käivadki kampades ja röövivad. See pidi üsna tavaline asi olema. No mis seal ikka, olukorraga olime juba leppinud. Edaspidi lihtsalt tuleb endal hoolikam olla.
Ärkan siis mina täna hommikul üles, vaatan oma mailboxi ja mida ma näen. Minu iPad on lõpuks sisse lülitatud ning asub Alžeerias. ALžEERIAS!!!
Tagasi me oma tehnikavidinaid ilmselgelt ei saa, rumal oleks loota, aga mida ma tegelikult tahan öelda...Meil ei ole vaja siia neid kaltsupeasid kes käivad ja varastavad, röövivad, vägistavad. Olgem ausad, selliseid on meil endil kaa!
Need "tagakiusatud" sõjapõgenikud on täiselujõus mehed, kes on oma kupeldajatele maksnud mitu tuhat eurot, et Euroopasse saada. Sellist raha isegi on ausal Eesti tööinimesel keeruline kokku ajada, rääkimata vaesest Aafriklasest. Kas nad teenisid selle raha ausa tööga - EI! Nad on selle raha kokku ajanud müües oma perekonna naised ja lapsed orjadeks, varastades ja röövides. Väikesed, 4-aastased tüdrukud müüakse "abikaasadeks" vanadele meestele. Mul tuleb nutt kurku kui ma mõtlen oma väikese musi peale. Võtku krt relvad kätte ja mingu sõdigu oma riigi eest, nii nagu meie koolipoisid läks meie riigi eest sõtta! See on nii väärastunud ühiskond, et mul läheb süda pahaks.
Ma ei ole rassist, ausalt, aga neid murjameid ei ole siia vaja, terve Lääne-Euroopa on nendega hädas. Meil on endilgi vaeseid keda aidata. Ja ma ei oleks üldse õnnelik, kui minu tütar ükspäev midagi taolist koju toob grin-emotikon
Vabandan, kui kedagi Teist solvasin. Peace!








S

EA toimetaja S ARTIKLID

E-mail ➨ estoniananonymous@gmail.com

Ühine Meiega/Join Us ➨ Facebook

Telli Meie Video Kanal/Subscribe ➨ Youtube

Lehekülg/Website ➨ Estonian Anonymous

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: Lugeja ebameeldiv kogemus Amsterdamis Description: Rating: 5 Reviewed By: Unknown
Scroll to Top