Coca-Colal on olnud rasked ajad. Ettevõte omab Ausat Teed, Odwallat, Poweradi, Vitamiini Vett, Lihtsalt Apelsini ja teisi tooteid, mis on turundatud tervise teadlikele klientidele. Peamiselt on ettevõte tuntud Coca tegemisega , toode millel puudub täielikult toiteväärtus ja mida tihti süüdistatakse rasvumise epideemia tekitamises- epideemia , mis maksab sadu miljardeid dollareid ja põhjustab sadu tuhandeid surmasid igal aastal.
Kuna nõudlus ettevõtte gaseeritud ja kunstlikult maitsestatud suhkru vee järgi on vähenenud, siis toetuvad Coca-Cola kasumlikud lootused üha rohkem tervislikumate alternatiivide kaubamärkide turustamisele. Bloomberg.com teatab, et Coca-Cola poolt omatud brändid nagu Aus Tee, Powerade ja Lihtsalt Apelsin on ettevõtte uued tuluallikad.
Aga selle juures on üks probleem.
Kampaania finantseerimis aruended paljastasid oktoobris, et Coca-Cola panustas salaja üle miljoni dollari võitluseks GMO- märgistuse vastu Washingtonis. Riigi prokurör kaebas Toidukaupade Tootjate Assotsiatsiooni (GMA) kohtusse, mille käigus selgus 11 miljoni dollari suurune riigi kampaania rahastamise seaduse rikkumine ja paljastusid need salajased rahastamised. Kuid nüüd kui tõde on paljastatud, on mõned tervisliku toitumise aktivistid hakkanud selle vastu võitlema.
Andrew Kimbell, Toiduohutus Keskuse asutaja, kommenteerib:
Tervislike jookide tarbijad tahavad teada, mis on nende toidus. Kasutades raha, mis on saadud tervislike brändide müügist, et salaja rahastada valiku vastast tegevuskava, mis jätab tarbijad ilma õigusest teada mida nad söövad on Coca-Cola reetnud avalikkuse huve ja seisab ajaloo valel poolel.
Toidu Revolutsiooni Võrgu liikmed nõustuvad ja on algatanud petitsiooni Change.org lehel, mis kutsub üles Coca-Cola poolse GMO- sildistamise vastase rahastamise lõpetamisele.Vaata ja allkirjasta petitsioon SIIN . Coca-Cola tegevjuht, Muhtar Kent, ütleb " Me oleme... pakkunud inimestele tohutul hulgal valikuid." Mis puudutab aga õigust teada, kas su toitu on geneetiliselt muundatud, eelistab Coca-Cola sind teadmatuses hoida. Ausa Tee kaasasutaja Seth Coldman ütles raportitest tulenevalt septembris, et : " Pärast sisearutelusid ei rahasta Coca-Cola otseselt I-522 -he vastase võitluse pingutusi."
Nähtavasti arvas Coca-Cola , et väidetav illegaalne rahapesu läbi Toidukaupade Tootjate Assotsiatsiooni hoiab nende seotuse salajas.
Aus Tee ei tundu enam nii aus, kui seda kasutatakse selleks, et panna orgaaniline nägu väidetavale rahapesu skeemile, mille eesmärk on teadmatuses hoidmine sellest, kas sinu toit on geneetiliselt muundatud.
Mis muudab asjad veel hullemaks, Aus Tee tatab oma veebilehel uhkusega, et nad on GMO- vabad. Samal ajal , kui nende emaettevõte töötab aktiivselt, et ennetada GMO märgistamist.
Allikas:http://dcgazette.com/coca-cola-just-paid-1000000-to-keep-this-hidden-from-you/
Kuna nõudlus ettevõtte gaseeritud ja kunstlikult maitsestatud suhkru vee järgi on vähenenud, siis toetuvad Coca-Cola kasumlikud lootused üha rohkem tervislikumate alternatiivide kaubamärkide turustamisele. Bloomberg.com teatab, et Coca-Cola poolt omatud brändid nagu Aus Tee, Powerade ja Lihtsalt Apelsin on ettevõtte uued tuluallikad.
Aga selle juures on üks probleem.
Kampaania finantseerimis aruended paljastasid oktoobris, et Coca-Cola panustas salaja üle miljoni dollari võitluseks GMO- märgistuse vastu Washingtonis. Riigi prokurör kaebas Toidukaupade Tootjate Assotsiatsiooni (GMA) kohtusse, mille käigus selgus 11 miljoni dollari suurune riigi kampaania rahastamise seaduse rikkumine ja paljastusid need salajased rahastamised. Kuid nüüd kui tõde on paljastatud, on mõned tervisliku toitumise aktivistid hakkanud selle vastu võitlema.
Andrew Kimbell, Toiduohutus Keskuse asutaja, kommenteerib:
Tervislike jookide tarbijad tahavad teada, mis on nende toidus. Kasutades raha, mis on saadud tervislike brändide müügist, et salaja rahastada valiku vastast tegevuskava, mis jätab tarbijad ilma õigusest teada mida nad söövad on Coca-Cola reetnud avalikkuse huve ja seisab ajaloo valel poolel.
Toidu Revolutsiooni Võrgu liikmed nõustuvad ja on algatanud petitsiooni Change.org lehel, mis kutsub üles Coca-Cola poolse GMO- sildistamise vastase rahastamise lõpetamisele.Vaata ja allkirjasta petitsioon SIIN . Coca-Cola tegevjuht, Muhtar Kent, ütleb " Me oleme... pakkunud inimestele tohutul hulgal valikuid." Mis puudutab aga õigust teada, kas su toitu on geneetiliselt muundatud, eelistab Coca-Cola sind teadmatuses hoida. Ausa Tee kaasasutaja Seth Coldman ütles raportitest tulenevalt septembris, et : " Pärast sisearutelusid ei rahasta Coca-Cola otseselt I-522 -he vastase võitluse pingutusi."
Nähtavasti arvas Coca-Cola , et väidetav illegaalne rahapesu läbi Toidukaupade Tootjate Assotsiatsiooni hoiab nende seotuse salajas.
Aus Tee ei tundu enam nii aus, kui seda kasutatakse selleks, et panna orgaaniline nägu väidetavale rahapesu skeemile, mille eesmärk on teadmatuses hoidmine sellest, kas sinu toit on geneetiliselt muundatud.
Mis muudab asjad veel hullemaks, Aus Tee tatab oma veebilehel uhkusega, et nad on GMO- vabad. Samal ajal , kui nende emaettevõte töötab aktiivselt, et ennetada GMO märgistamist.
Allikas:http://dcgazette.com/coca-cola-just-paid-1000000-to-keep-this-hidden-from-you/
0 comments:
Post a Comment