Google+ Miks Ma Vihkan Kooli, Kuid Armastan Haridust ! - EA

728x90 AdSpace

Viimased

Tuesday, October 7, 2014

Miks Ma Vihkan Kooli, Kuid Armastan Haridust !

Sa tahad saada kraadi miks?

 
Lubage mul öelda, mida ühiskond ütleb - see suurendab sinu võimalusi saamaks tööd, pakkub võimalusi et oleksid edukas - su elu on vähem stressirohkem - haridus on võti .

Nüüd las ma ütlen teile, mida teie vanemad ütlevad : see tee mind uhkeks suurendab su võimalust saada tööd , pakub võimalust olla edukas  - su elu saab olema palju vähem stressirohkem.
 Haridus on võti .
Nüüd heidame pilgu statistikale Steve Jobs, netoväärtus 7000000000 (7 miljardit) Richard Branson, netoväärtus 4,7 miljardit Oprah Winfrey netoväärtus 2,7 miljadit Mark Zuckenberg, Henry Ford, Steven Spielberg, Bill Gates.

 Nüüd tuleb riigipöördeline vaade.  Kui sa vaatad neid inimesi , siis mis on su järeldus?.  Kumbki neist olles edukas keegi neist ei lõpetanud kõrgkoolide asutusi nüüd mõned teist protesteerivad selle vastu :

Tead raha on ainult keskmine meetod, millega üks indiviid maist edu mõõdab mõnedel teist on isegi närvi öelda , Ma ei tee seda raha pärast . Milleks te õpite ? Et töödata heategevusele.


On vaja rohkem selgust heitkem pilk statistikale .
 Jeesus, Muhamed, Socrates, Malcolm X, Ema Teresa, Spielberg, Shakespeare, Beethoven, Jesse Owens, Muhammed Ali, Sean Carter, Michael Jeffrey Jordan Michael Jospeh Jackson oli keegi neist ebaedukas või harimatu ?

Kõik mis ma tahan öelda on see , et kui seal oleks sugupuu raske töö ja haridus oleks seotud , kuid kool oleks ilmselt kauge sugulane . Haridus on võti, kool on lukk(pidur) . Sest see tõesti ainult viib su arusaamise punktini, kus seda on võimalik tajuda ''punane kui roheline ja seda jätkuvalt kuni keegi teine ütleb STOP sest niikaua kui sa järgid eeskirju ja sooritad eksameid siis kõik on korras , kuid kas te olete teadlik, et eksamineerijatel on kontrollnimekiri? Ja kui vastus on midagi väljaspool kasti automaatselt pannakse rist / (vale vastus) ja siis nad väidavad, et kool arendab silmaringi ja oma nägemusi, kuid kui öelda Malcolm Xle  kes langes koolist välja ja on maailmas tuntud, mida ta õppis vanglas.

''Lollile ei tee head kulutada raha haridusele, miks? Sest tal pole mõistust George Bush . On vajadust et midagi veel öelda .
 "Haridus on inspireerib meie mõtted ,mitte selleks et lihtsalt me päid täita".
Ja seda minu jaoks, sest ma olen haritud inimene ise, kes ainult tuli selle kõige peale pärast olles lugematuid öid raamatukogus koos Red Bulliga mis hoidis mind ärkvel, kuni järmise purgini hommikul .Magama jäädes unniku raamatute keskel, mis arvatavasti võrduvad sama summaga , ,mis olen kulutanud oma rendile , meelde jättes valemeid, fakte ja kuupäevi, mida ma ei mäleta ja millest pool ma unustan kohe pärast eksamit ja enne järgmise semestri algust , küsides kas kellelgi, on märgitud viimase loengu jaoks märkmeid?

Ma tihti leidsin end jooksmas klassi .Lihtsalt, et ma võiks leida koha , kus ma saaksin puhata oma pea ja magama jääda ilma stseenita irooniline, sest see on ainus aeg, kui ma kunagi kulutatasin.
 Ülikoolis mõeldes unistustele. Ja siis pärast öid surnud ajuga; tuvastasin ennast järjekorras nagu pool teadvusel olev õpilane/zombie selleks et ära anda mulle antud ülessanne, võibolla see on, miks nad kutsuvad seda TÄHT - AEG ( Dead - Line = Surnud - Joon ) .
Ja siis pärast kolmeaastast vaimset allasurumist ja frustratsiooni minu uhke ema isegi ei ilmu minu lõpetamisele. Nüüd ma ei ütle, et kool on paha ja seal pole midagi saada kuid kõik, mida ma tahan öelda on, et mõista enda motiive ja hinda ümber oma eesmärgid. sest kui sa tahad töökohta, töötamaks kellegi heaks, siis aita ennast.
Aga siis see oleks vastuolus, , sest sa ei oleks tegelikult ennast aitamas. sa aitaks kedagi teist, on olemas ütlus, mis ütleb: "kui sa ei ehita oma unistust, keegi teine palkab teid aidatamaks ehitada nende omi ".

 Defineeri ümber, kuidas sa vaatad haridust, mõista selle tegeliku väärtust . Haridus ei ole ainult õppimaks fakte raamatust kellegi teise arvamusel, selleks et läbida eksam, Vaadake Picassot ,kes oli haritud loomaks kunsti, Shakespeare oli haritud sõnakunstis, mis oli kirjutatud kolonel Harland Sanders oli haritud loomaks Kentucky praetud kana kunsti :) Ma ükskord nägin David Beckhamit tegemas vaba lööki . Ma vaatasin kui pool tema Adidas sponsoreeritud saabast mis lõi palli see põhjustas selle lendamise taevasse ebareaalse nurga all nagu see oleksi ette nähtud olema taevas. Ja siis, kui pall jõudis oma hoo haripunkti ta muutis meelt ja muutis suunda. Ma vaatasin kuidas väravavaht oli nagu tardunud . Ta deklareeris endale kaotamaks füüsikaseadused ja nagu oleks tema aju teinud läbirääkimisi enda silmaega, mis olid tõepoolest tunnistajaks vaatemängu tasemele palli laskudes ja siis reageeris.
Ainult murdosa millisekundeid liiga hilja ja enne kui võrgusse löödud värav rõõmustas teisi jalgpallureid neid ootavast tasust. nagu oli priiskav poeg koju tulnud ja riik,milles elan puhkes rõõmudesse.
Ma vaatan seda mängu ja [edasi] . Uskumatu Vaadates David Beckhamit on rohkem kui üks viis selles maailmas olla haritud mees.  MA EI LASE EKSAMI TULEMUSTEL MÄÄRATA MU USKU.... - SULI BREAKS, Vanity fair. 2009
Tõlge
Kui näed viga kirjuta kommentaari - aitäh !
 Estonian Anonymous
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: Miks Ma Vihkan Kooli, Kuid Armastan Haridust ! Description: Rating: 5 Reviewed By: Estonian Anonymous
Scroll to Top