Google+ 7 ASJA MIDA MA ÕPPISIN OLLES AASTA ILMA ALKOHOLITA - EA

728x90 AdSpace

Viimased

Friday, August 8, 2014

7 ASJA MIDA MA ÕPPISIN OLLES AASTA ILMA ALKOHOLITA

Vau! Ma ei suuda uskuda, et olen seda kirjutamas. Kui Te seda loete, siis on see võimalik seetõttu, et ma saavutasin oma eesmärgi.

Ma suutsin terve aasta alkoholita elada. 6. mail 2013. aastal oli viimane kord, kui ma alkoholi tarbisin. Ma ei unusta kunagi seda, kuidas ennast tundsin. Olin haige ja väsinud, sest olin olnud ikka peotüdruk, mul tekkis tüdimus halvast enesetundest. Pealegi, valmistasin oma perele ja lähedastele pettumust ja häbi.

Ma otsustasin, et mul tuleb suur muutus läbi teha. Üritasin juua aeg-ajalt, teatud aja tagant, kuid see ei osutunud minu jaoks heaks variandiks. See ei töödanud kunagi, sest alati ületasin piire. Seejärel üritasin midagi, mis poleks varem kõne allagi tulnud - mõtlesin, et ei tarbi alkohoolseid jooke enam mitte üldse. Kui suutsin mõnda aega kainena püsida, siis ei osanud ma arvatagi, kui kaua see kesta võib.

Nüüd aga ei suuda ma mõeldagi, et mu elu võiks samasugune nagu varem olla. Teoga kaasnenud rohkelt positiivsed külgi ja negatiivsed asjaolud on kõik kadunud. 

   
Siin on see mida kogesin olles aasta ilma alkoholita

1. Mu meeled on tuhat korda paranenud.
 Uskumatu! Ma suudan tunda kõike palju parema tundlikkusega. Selle alla kuluvad emotsioonid, musklite valu, lõhna tundmine, kuulmine ja ka maitsmite. Minu nina on nii tundlik, et iga lõhna peale kaasneb suur emotsioon. Mu tunded on imelikud, vahel tunnen asju nii hästi, et pean ennast rasedaks. Ma nutan ka väikeste asjade peale ja nüüd tõesti mulle läheb ka korda, mis inimesed minust arvavad. Paljud on mult küsinud, et mis mavarasema Kellyga tegin. Need tunded, et kõik võib olla nii meeldiv, on parim, mida kunagi kogenud olen. 

2. Ma olen ennast alles leidmas 
Ma olen tähele panud, et asjad millest varem hoolisin ja nüüd ei hooli, on justkui vahetunud. Ma õpin, kuidas suhelda paremini, seda nii enda kui ka teistega. Olen aru saanud, et ilma pohmakata ärkamine ja hommikune tassi kohvi joomine enne jooksu on see, mida alati soovinud olen. Ma olen tõeline inimene, kes ei käi alkoholiga kokku.

 3. Alkohol kaotas minu jaoks väärtuse.
 Ma olin üritanud aastaid oma joomisharjumist kontrollida. Varem tundus lõbus, kui vahepeal erandeid teha, kuid tõden, et enam see absoluutselt mulle ei meeldi. Minu probleemi alus oli kadunud. Halvad asjad juhtusid vaid siis, kui jõin. Oleksin pidanud varem oma elu muutma.

 4. Mu elu on kontrollitav.
 Kui jõin, siis olid kõik asjad ebamäärased, tõsi, olin sellega rahul. Nüüd olen kaineks olemisega rahul ja see tõi boonuse - nüüd on kõik asjad mu elus selged ja mul on totaalne kontroll oma elu üle. See võimaldab mul igal päeval veel rohkem elurõõmu tunda. 

 5. Olen armastuse vääriline.
 Ma arvasin, et alkohol aitab otsuseid teha ja see tegelikult aitaski, kuid nüüdseks olen jõudnud selgusele, et võin ka kainena armastatuna tunda. Eriti asjaolu tõttu, et ilmselgelt väärib korralik suhe rohkem austust ja väärikust, kui alkoholi tee läbi toimuv "suhe". Usun viimaks inimestesse ja mitmedki mehed on mulle näidanud, et väärin armastust.

 6. Alkohoolikutest inimesed tekitavad halbu kombeid.
 See on siililegi selge, et kui muudad oma harjumusi, tuleb ka väga palju sõpru välja vahetada. Pidin seda kindlasti tegema, tõsi, sain aru, et mul on ka sellised sõpru, kelle eluvaated on sarnased uue minu mõtetega. Pahedega inimestest tuli aga lahti saada, see aitas elu parandamisele tohutult kaasa.

 7. Ma ei ole perfektne ja see on okei.
 Sellise halva kombe nagu alkoholi tarbimise kõrvale lükkamine saab palju asju välja tuua. Süü, laim, häbi jms. Valetaksin, kui väidaksin, et ma ei ole midagi neist ise kogenud. Olen tulnud pika tee, on halvad ja head päevad. Vahel tunnen, et elu ei ole aus ja soovin, et saaksin samuti vahel alkoholi juua, nagu paljud teised. Olen selle aksepteerinud ja nii minu elu möödubki, sest alkoholi hülgamine muutis mu elu. 

Ma ei osanud ealeski arvata, et kaine olemine on minu eelistus. Nüüd aga ei suuda ma vastupidist ette kujutada. Ma isegi ei unistanud, et nii õnnelik oleksin, elurõõmus ja lõbus ja kinnitan probleemidega kimpus inimestele, et te peate midagi sarnast ette võtma! Minul on kõik parem alles ees, kuid see on seda väärt! 

 Kui see artikkel meeldis kindlasti jaga ka teistega :) Tänan!
allikas : SOBER 

Tõlge - KMK
Toimetus : Estonian Anonymous 
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: 7 ASJA MIDA MA ÕPPISIN OLLES AASTA ILMA ALKOHOLITA Description: Rating: 5 Reviewed By: Estonian Anonymous
Scroll to Top