Google+ 96 aastane mees pani end youtube lauluvõistlusele kirja - VIDEO - EA

728x90 AdSpace

Viimased

Thursday, September 26, 2013

96 aastane mees pani end youtube lauluvõistlusele kirja - VIDEO

 See on lugu ühest 96 aastasest mehest, kes nägi lehes kuulutust, kus oli kirjutatud et toimub laulu ja laulukirjutamise võistlus. Ta oli kindel, et  tema laulu küll keegi tõsiselt ei võeta. Kuid vaata mis järgnes.
 VIDEO TÕLKEGA:

Transkript :
Suve algul alustas Green Shoe Studio   laulmis ja lookirjutamis võistlust . See on selline konkurs, kus keegi saab laadida video YouTube'i ja saata meile lingi :
'' Me arvasin, et see on hea võimalus, et me võiks tõesti end lähendada kohaliku kogukonnaga ja tõesti saada see tunne muusikast , mis toimub siin ümberringi -  kuid me päris ei oodanud sellist , nagu see on Fredi oma 

''Kiri Fredilt''
 Kuidas ma kohtasin Lorrainega? Ta oli ettekandja A ja W Root Beer Standis ta tõi kandikud autoni ja see oli aasta 1938. 
Me käisime kaks aastat, kuni me abiellusime . 26. juuni oli meie 73. aastapäev ta andis mulle 75 aastat oma elust . No, ta oli lihtsalt ilusaim tüdruk, keda ma kunagi näinud ta  oli küll väga arglik, kuid  ma armusin temasse just seal.'

  Mis tegi Fredi kande nii eriliseks meile oli number üks - see on online- -laulu võistlus, kus inimesed peaksid üles laadima oma video kuid selle asemel , et saata video saime väga suure Manila ümbriku  
nimega '' Green Shoe Studio Singer'' laulukirjutaja võistlus  

Hästi, olin päris põnevil, et näha, mis seal oli ja avasin siis selle ennäe imet selle kirjutas 96-aastane mees, kes ütles: "Ma olen kirjutanud laulu oma naisele"
  Ta ütles,kirjas et et ta ei olnud muusik ning ütles, et ta ei ole tegelikult väga hea laulja. Tegelikult ümbrikus on kirjutatud "PS Ma ei laula , ma hirmutaks inimesi sellega, haha" nii oli seal kirjas sellelt 96-aastaselt mehelt.
  Kuid nagu ma olin läbi lugemas seda kirja hakkasin ma aru saama, et tema naine lihtsalt suri kuu aega varem ja teades seda hakkasin ma lugema läbi laulu ja ta pani sellele pealkirja" Armas Lorraine " 

Ma kuulasin neid sõnu ja kirge mis oli nende sõnade taga ja kiri mille ta saatis - see oli lihtsalt nii südantsoojendavat .
No, pärast seda kui ta suri olin lihtsalt istumas eesruumis ühel õhtul, täitsa üksi ja see lihtsalt tuli minuni, ja ma muudkui ümisesin ja laulsin seda lugu ja sedasi ma seda kirjutama hakkasingi. 
Lihtsalt tundus see lihtsalt sobiks ka talle Green Shoe Studio otsustas Fredi laulusõnad viia ellu. 

Me otsustasime, et panna sellele taha professionaalne muusika, professionaalselt salvestada see. Tahtsime, et professionaalne laulja laulaks selle laulu .
 Tead, meie missioon siin Green Shoe Studios on see, et me teeme siin kogukonnas unistused teoks ükshaaval ja mis oleks parem viis seda teha? Nägin Jacobsi kuulutust lehes võistlusest, mis ta oli tegemas nii ma arvasin, "Et mis seal ikka, ma lihtsalt kirjutan kirja ja saadan selle kõik ära "ja ma kunagi ei mõelnud, et saan vastuse või midagi, aga siis ta ühel päeval helistas ja ma olin üllatunud! Me otsustasime me seda teha sedasi, et loeme kirja, ilma et isegi Fred oleks seal nii et ma helistasin talle üks päev ja ütlesin: 
"Fred, olime liigutatud sinu loost.
 See ei vastanud meie kriteeriumitele selles konkurssis, kuid me teeme midagi isegi paremat teile ütlesin, et me kavatseme salvestada snu loo, me anname selle Spetsialistidele teha, nii, et sa teaksid nii see ei ole ainult sõnad vaid toome selle ellu ja ta on selle peale, et see on kõik nii tore, kuid, palju see mulle maksma läheb ? Mul ei ole raha .
 Ütlesin, Fredile , et sa mõistsid mind valesti ,et me kavatseme seda kõike teha tasuta ja ta hakkas nutma telefoni teel ja ütles, miks te teeksite seda minu jaoks ? ja ma ütlesin, et Fredile , et ei ole ainult see ,et me teeme seda sinu jaoks, vaid me teeme seda koos sest muusika tähendab nii palju , paljudele inimestele ja sinu laul puudutas meid ja me tunneme, nagu , et see on parim viis seda teha. Laul "Oo Kallis Lorreine"   

Jacob ''Ma ilmselt olen kulutanud rohkem aega tema laulu tegemiseks kui mõni muu laulu jaoks kui aus olla, olin natuke närvis, viies seda temale Ma olen olnud laulja, laulukirjutaja aastaid = = aga,  see oli umbes esmakordselt ilmselt 10 aasta jooksul , kui ma olen ma tegelikult olnud närviline anda kellelegi laul oleme võtnud selle aja, sest see tähendas nii palju temale, seega tähendas ka seda meile Loodan, et sulle meeldib ja nagu ma ütlesin, see ei ole veel valmis, kuid ma lasen teil kuulata seda.      = =   
--''   Imeline! Lihtsalt imeline!'' hüüdis mees Jacob: Mul on hea meel teile meeldib olin imeline seitsekümmend viis aastat lihtsalt tundub suht ebareaalne, nagu unistus või midagi, aga see oli tõeline thats kõik, mida ma öelda 
Ma tõesti igatsen teda, lihtsalt ei tundu õige, nagu unistus

: ESTONIAN ANONYMOUS
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: 96 aastane mees pani end youtube lauluvõistlusele kirja - VIDEO Description: Rating: 5 Reviewed By: EstonianAnonymous
Scroll to Top